Jak znaleźć produkt, którego szukam?

Wszystkie produkty zostały podzielone na kategorie, by łatwo można je było znaleźć. Można również skorzystać z wyszukiwarki, która kryje się pod symbolem lupy na górze po prawej stronie. Jeśli masz problem ze znalezieniem interesującego Cię produktu, zapraszamy do kontaktu.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zamówienia wysyłamy w ciągu 1–2 dni roboczych (zawsze staramy się, by paczki zostały nadane możliwie szybko), chyba że w szczegółach oferty zaznaczono inaczej.

Czy muszę posiadać konto klienta, by złożyć zamówienie?

Rejestracja w sklepie nie jest konieczna do złożenia zamówienia.

Czy warto założyć konto w sklepie Poldrew?

Mimo że do złożenia zamówienia rejestracja w sklepie nie jest konieczna, to posiadanie w nim konta jest zdecydowanie wygodniejsze. Po założeniu konta i zalogowaniu się możesz m.in.: szybciej dokonywać zakupów, sprawdzić status zamówienia, przeglądać poprzednie zamówienia, korygować swoje dane, dodać kilka adresów dostawy (i wygodnie wybierać między nimi), zmienić hasło, stworzyć listę życzeń.

Jak mogę założyć konto w sklepie Poldrew?

Aby założyć konto, należy kliknąć w link „Zaloguj się”, znajdujący się w prawym górnym rogu strony, a następnie kliknąć w „Nie posiadasz konta? Załóż je”. Wówczas pojawi się tabela, w którą należy wpisać odpowiednie dane i potwierdzić, klikając w przycisk „Utwórz konto”.

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Wszelkie informacje na temat płatności znajdują się z zakładce „Płatności”, umieszczonej na dole strony.

Czy mogę dokonać zakupu na raty?

Wszelkie informacje na temat płatności znajdują się z zakładce „Płatności”, umieszczonej na dole strony.

Jakie są opcje dostawy? Czy zamówienie mogę odebrać osobiście?

Wszystkie paczki wysyłamy firmą kurierską DPD. Odbiór osobisty jest możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu jego terminu. Więcej informacji znajdziesz w zakładce „Dostawa”, umieszczonej na dole strony.

Ile będzie kosztowała dostawa mojego zamówienia?

Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się w zakładce „Dostawa”, umieszczonej na dole strony.

Jak mogę dostać kod rabatowy?

Aby otrzymać kod rabatowy, można zapisać się do newslettera (otrzymasz go e-mailowo jako podziękowanie). Kolejne kody można otrzymać wraz z naszym biuletynem oraz w czasie akcji promocyjnych.

Jak mogę skorzystać z kodu rabatowego?

W czasie realizacji zamówienia należy kliknąć w link „Masz kod promocyjny”, a następnie wpisać kod w odpowiednie pole i potwierdzić, klikając w „Dodaj”. Rabat zostanie automatycznie naliczony.

Jak mogę sprawdzić status zamówienia?

Jeśli złożyłeś zamówienie jako zalogowany użytkownik, wystarczy, że wejdziesz w szczegóły konta (należy kliknąć w symbol postaci na górze strony), a następnie wybierzesz zakładkę „Historia i szczegóły zamówień”.

GOSĆ – sprawdzić

Czy mogę zwrócić kupiony towar?

Zakupiony towar – jeśli nie był używany – można zwrócić w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się w zakładce „Zwroty i reklamacje”, umieszczonej na dole strony.

Jak mogę dokonać reklamacji?

Szczegółowe informacje na temat zasad składania reklamacji znajdują się w zakładce „Zwroty i reklamacje”, umieszczonej na dole strony. W razie pytań i wątpliwości zapraszamy również do kontaktu.

Czy mogę zamówić usługę montażu?

Niestety nie mamy w tym momencie takiej usługi w swojej ofercie. Do wszystkich produktów wymagających montażu dołączamy szczegółowe instrukcje, które pomogą w samodzielnym złożeniu produktów. W przypadku pytań i wątpliwości zapraszamy do kontaktu.

Czy zastosowane do konserwacji produktów Poldrewu preparaty są bezpieczne dla mnie i dla środowiska?

Tak. Do konserwacji naszych produktów stosujemy dwa preparaty: Wolmanit CX-10 i Pinja W-Oil (Tikkurila), które są bezpieczne zarówno dla zdrowia ludzi i zwierząt, jak i środowiska i mogą być stosowane m.in. do ochrony elementów drewnianych mebli ogrodowych, infrastruktury ogrodowej i placów zabaw dla dzieci. Impregnaty te posiadają oczywiście odpowiednie pozwolenia i atesty. Więcej informacji można znaleźć w zakładkach „Pielęgnacja produktów” oraz „Ekologia”.

Rejestracja konta

Posiadasz już konto?
Zaloguj się lub zresetuj hasło