Jak znaleźć produkt, którego szukam?

Wszystkie produkty zostały podzielone na kategorie, by łatwo można je było znaleźć. Można również skorzystać z wyszukiwarki, która kryje się pod symbolem lupy na górze po prawej stronie. Jeśli masz problem ze znalezieniem interesującego Cię produktu, zapraszamy do kontaktu.

 

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Większość towarów (nie dotyczy przesyłek wielkogabarytowych) wysyłamy w ciągu 1–3 dni roboczych; w przypadku produktów wykonanych z drewna mokrego, z których nie odparowała jeszcze całkowicie woda po impregnacji (tj. nie osiągnęły jeszcze wilgotności tzw. powietrzno-suchej), nie wysyłamy zamówień w piątki, by ograniczyć ryzyko zapleśnienia drewna, które stałoby przez weekend w nieodpowiednich warunkach (z tego powodu prosimy o odpakowanie produktów i pozostawienie ich w przewiewnym miejscu zaraz po ich otrzymaniu).

Jeśli chodzi o produkty o dużej wadze (tj. pow. 31 kg) i/lub dużych wymiarach, czyli wielkogabarytowe, konieczne jest znalezienie każdorazowo przewoźnika w zależności od miejsca dostawy, dlatego zastrzegamy sobie 10-dniowy czas na wysyłkę (10 dni roboczych), ale zawsze staramy się wysyłać zamówienia jak najszybciej.

Czas wysyłki danego produktu można sprawdzić w karcie produktu.

  

Czy muszę posiadać konto klienta, by złożyć zamówienie?

Rejestracja w sklepie nie jest konieczna do złożenia zamówienia.

 

Czy warto założyć konto w sklepie Poldrew?

Mimo że do złożenia zamówienia rejestracja w sklepie nie jest konieczna, to posiadanie w nim konta jest zdecydowanie wygodniejsze. Po założeniu konta i zalogowaniu się możesz m.in.: szybciej dokonywać zakupów, sprawdzić status zamówienia, przeglądać poprzednie zamówienia, korygować swoje dane, dodać kilka adresów dostawy (i wygodnie wybierać między nimi), zmienić hasło, stworzyć listę życzeń.

 

Jak mogę założyć konto w sklepie Poldrew?

Aby założyć konto, należy kliknąć w link Zaloguj się, znajdujący się na górze strony, a następnie kliknąć w Nie masz konta? Załóż je tutaj. Wówczas pojawi się tabela, w którą należy wpisać odpowiednie dane i potwierdzić, klikając w przycisk „Zapisz”.

 

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Wszelkie informacje na temat płatności znajdują się z zakładce Płatności, umieszczonej na dole strony.

 

Czy mogę dokonać zakupu na raty?

Wszelkie informacje na temat płatności znajdują się z zakładce Płatności, umieszczonej na dole strony.

 

Jakie są opcje dostawy? Czy zamówienie mogę odebrać osobiście?

Można odebrać zamówienie osobiście, ale prosimy o uzgodnienie terminu, żebyśmy mogli przygotować towar do wydania z magazynu. Wszystkie informacje na temat wysyłki znajdziesz w zakładce „Dostawa”, umieszczonej na dole strony.

 

Ile będzie kosztowała dostawa mojego zamówienia?

Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się w zakładce Dostawa, umieszczonej na dole strony.

 

Jak mogę dostać kod rabatowy?

Aby otrzymać kod rabatowy, można zapisać się do newslettera (otrzymasz go e-mailowo jako podziękowanie). Kolejne kody można otrzymać wraz z naszym biuletynem oraz w czasie akcji promocyjnych.

 

Jak mogę skorzystać z kodu rabatowego?

W czasie realizacji zamówienia należy kliknąć w link „Masz kod promocyjny?”, a następnie wpisać kod w odpowiednie pole i potwierdzić, klikając w „Dodaj”. Rabat zostanie automatycznie naliczony.

 

Jak mogę sprawdzić status zamówienia?

Jeśli złożyłeś zamówienie jako zalogowany użytkownik, wystarczy, że wejdziesz w szczegóły konta (należy kliknąć w zakładkę z ikoną postaci oraz Twoimi imieniem i nazwiskiem na górze strony), a następnie wybierzesz zakładkę Historia i szczegóły zamówień.

Jeśli kupiłeś produkty jako gość, otrzymasz e-mail z linkiem do śledzenia statusu zamówienia. Status możesz też sprawdzić, klikając w Śledzenie zamówień gości, znajdujące się w zakładce „Konto klienta” na dole strony (w stopce), a następnie wpisując numer zamówienia oraz adres e-mail.

 

Czy mogę zwrócić kupiony towar?

Zakupiony towar – jeśli nie był używany – można zwrócić w ciągu 14 dni bez podawania przyczyny, choć będzie na miło, jeśli ją wskażesz, ta informacja będzie nam bardzo pomocna coraz lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się w zakładce Zwroty i reklamacje”, umieszczonej na dole strony. Formularz odstąpienia od umowy można pobrać tutaj.

 

Jak mogę dokonać reklamacji?

Szczegółowe informacje na temat zasad składania reklamacji znajdują się w zakładce Zwroty i reklamacje”, umieszczonej na dole strony. W razie pytań i wątpliwości zapraszamy również do kontaktu.

 

Czy mogę zamówić usługę montażu?

Niestety nie mamy w tym momencie takiej usługi w swojej ofercie. Do wszystkich produktów wymagających montażu dołączamy szczegółowe instrukcje, które pomogą w samodzielnym złożeniu produktów. W przypadku pytań i wątpliwości zapraszamy do kontaktu.

 

Czy zastosowane do konserwacji produktów preparaty są bezpieczne dla mnie i dla środowiska?

Tak. Do konserwacji naszych produktów stosujemy dwa impregnaty Wolmanit® CX8-F (Wolman) i Pinja W-Oil (Tikkurila), które są bezpieczne zarówno dla zdrowia ludzi i zwierząt, jak i środowiska i mogą być stosowane m.in. do ochrony elementów drewnianych mebli ogrodowych, infrastruktury ogrodowej i placów zabaw dla dzieci. Impregnaty te posiadają oczywiście odpowiednie pozwolenia i atesty. Więcej informacji można znaleźć w zakładkach Pielęgnacja produktów oraz Ekologia.